5 начина да увеличите оборота на вашия салон

Ако вече имате постоянна клиентела, може да опитате няколко идеи, които имат за цел да ви помогнат да печелите повече, като предлагате добавена стойност.

5 начина да увеличите оборота на вашия салон

Всеки собственик и мениджър на естетичен бизнес споделя сходни приоритети - постоянен клиентски поток, стабилен оборот и условия за растеж и развитие. Един от най-устойчивите начини за това е повишаването на прихода, генериран от постоянни и редовни клиенти. За да увеличите размера на потребителската кошница ("тикета" или сумата, която клиента оставя при посещение) може да опитате различни стратегии. С правилния подход дори и най-малкото увеличение на средния приход може да ви помогне да увеличите осезаемо оборота и вашия бизнес да расте.  

Ако вече имате постоянна клиентела, може да опитате няколко идеи, които имат за цел да ви помогнат да сте по-ефективни и да печелите повече, като предлагате добавена стойност. 

Предложете допълнителни услуги на своите клиенти

Най-простият начин да спечелите повече и като предложеите допълнителни услуги на клиента. Нека те да са релевантни на терапията или услугата, за която клиентът е дошъл на първо място. 

Оказва се, че сега е подходящото време за това! Скорошно проучване на Mindbody показва, че 53% от потребителите са по-отворени да опитат нови козметични услуги или процедури в сравнение с преди пандемията.

Ако предложите възможност за избор между няколко допълнителни, опционални услуги, печелите повече доверие от страна на клиента и не на последно място - увеличавате своето портфолио. 

Обединете няколко релевантни услуги или процедури в промоционален пакет с отстъпка - опитът показва, че много клиенти са склонни да сложат повече продукти в потребителската кошница, когато са на изгодна цена.  

За да пожъне успех тази практика не е нужно да залагате на скъпа или ексклузивна услуга. По-важно е тя да е релевантна на интересите и потребителския профил, както и на спецификата на съответния обект. 

Интелигентно управление

Все повече бизнеси се възползват от възможностите на софтуерните услуги, за да оптимизират работния процес и да предложат първокласно обслужване на своите клиенти още преди да са стъпили в салона.

Благодарение на CRM софтуера вие с лекота можете да управлявате не само резервациите, но и обслужването, обратната връзка и записването на следващ час в рамките на единна програма. С FashionPoint вие минимизирате отменените часове и с лекота може да планирате маркетинговата си стратегия като изпращате информация за услуги, промоции и възможности на групи клиенти. 

Еmail маркетинг 

Без съмнение имейл маркетингът може да бъде един от най-ефективните инструменти за увеличаване на приходите. Все по-често се говори за маркетинг похвати за поддържане на добра клиентска база и генериране на нови продажби през CRM системите за управление на клиентски посещения. Какво по-хубаво от това да работите с такава и да може да изпращате вътрешно от нея хубави дизайнерски рекламни съобщения, и то до избрани потребители с цел генериране на нови продажби.

Изгответе своя собствена имейл кампания и я адресирайте по зададени критерии. Никога досега в естетичния бранш не е било толкова лесно да създадете интерактивно имейл съобщение с описание, картинки и бутон за клиентска реакция с възможност да го изпратите до избрана от вас клиентска аудитория. 

След изпращане на съобщението може да проследите и статистика, колко от вашите клиенти са го получили, прочели и са кликнали в/у бутона за реакция.

Директни продажби

Ако във вашия обект се предлагат съответните услуги, защо не помислите за възможности за директни продажби на продукти, свързани с тези услуги. Ако работите с предпочитана марка козметични или медицински продукти, една от възможностите за увеличаване на оборота е дистрибуцията на продукти, аксесоари и др. Това не изчерпва възможностите от продукти, които можете да предлагате във вашия обект. Гифт карти, ваучери за подарък и абонаментни планове също могат да привлекат вашите клиенти.  

Мотивиран екип 

На последно място, но не по важност, споменаваме потенциала на екипа да осъществи повече продажби и да предложи обслужване, което ще накара клиентите да се върнат при вас за още! 

Открийте своя начин да сформирате и развиете отдаден и мотивиран екип от колеги и специалисти - вижте повече в блога на FashionPoint

Много мениджъри прилагат бонус системи, които носят допълнително възнаграждение или процент, което е валиден и работещ начин да мотивирате своя екип с доза здравословна конкуренция. 

Коментари 0

Оставете коментар