Ефективна работа на вашия обект с CRM система от Fashion Point

Целта на CRM системите е да удовлетворят и задържат клиентите като едновременно с оптимизират дейностите на бизнеса

Ефективна работа на вашия обект с CRM система от Fashion Point

Ако искате клиентите да се увеличават докато вашата бизнес среда става все по-динамична, може би е време да изпреварите конкуренцията и да се възползвате от интегрирана система за управление на клиенти и клиентски резервации.

Управлението на естетични и дерматологични клиники и центрове е свързано с различни всекидневни предизвикателства. Натоварената програма и големият поток на клиенти може да обърка дори и най-добрите професионалисти.

Как да развиваме и управляваме успешно бизнеса си и да повишаваме непрекъснато клиентската удовлетвореност, като в същото време спестяваме време, усилия и ресурси?

Как да оптимизирате и намалите времето за обслужване и резервация - улеснете вас и вашите клиенти? 

Един от най-ценните ресурси е времето - ето защо ние ви помагаме да го оптимизирате - предоставяйки всички удобства на клиентите си, обезпечавайки бързо и безпроблемно обслужване, което ви помга да сте на крачка пред конкуренцията. 

Онлайн резервациите са ключът към спестяване на време и ресурси – така клиентите могат да си запазят час 24/7 без значение работното време на обекта. Интегрирахме прецизна система за резервации, която обаче има много сериозно разширена функционалност, която спомага за развитието на всички процеси в бизнеса. 

CRM e съкращение от Customer Relationship Management – абревиатура, използвана най-често за да обозначи т.нар. софтуер за управление на клиентските отношения. Това е иновативна, електронно базирана стратегия за бизнес оптимизация, която е насочена към ефективното управление на взаимоотношенията с клиенти.

CRM е IT платформа за управление и подобряване на работата с клиенти и/или контрагенти – интерактивна база данни, в която можете да съхранявате богата и индивидуално конфогурирана информация и профили за настоящи и потенциални клиенти. Освен клиенти, в CRM системата можете детайлно да поддържате база данни и за вашите партньори, доставчици, дистрибутори и други типове профили, в зависимост от спецификите на изпълняваната дейност.

CRM е мощен инструмент за управление и анализ на клиентска информация. В модерния и динамичен бизнес климат на естетични сегмент управлението с интегрирана CRM система ви дава редица предимства - следите резултатите и адаптирате бизнес целите си към привличане, задържане и повишаване на удовлетвореността на вашите клиенти.

Можете да ползвате CRM за лесно и автоматизирана организация и синхронизиране на клиентска информация между отделни обекти, клонове или звена.

Интегрираният софтуер може да бъде лесно адаптиран към спецификите на вашата работа – именно това го прави отличен вариант за управление и оптимизация на работата на естетичните и дерматологични клиники и центрове.

CRM система за управление на взаимоотношенията с клиентите

Разработихме приложен софтуер за естетични и дерматологични центрове, фризьорски салони и салони за красота, който управлява взаимодействието с бъдещи и настоящи клиенти като автоматизира и интегрира функциите по продажби, маркетинг, поддръжка и развитие на бизнеса. Така клиентът е в центъра на бизнеса, а основните цели и направления са дейностите по поддържане на ефективен маркетинг, продажби, качествено клиентско обслужване. Данните на вашите клиенти, доставчици, партньори и вътрешните процеси за фирмата или обекта се събират, съхраняват и анализират от софтуера.

Целта на CRM системите е да удовлетворят и задържат клиентите като едновременно с оптимизират дейностите на бизнеса.

Как CRM системите помагат на бизнеса

  • Унифицирано клиентско преживяване независимо от служителя
  • Помага за идентифициране на лоялните клиенти
  • Дава възможност за таргетиране с персонализирани оферти, промоции, отстъпки
  • Намалява пропуснатите резервации - чрез нотификации за напомняне за предстояща и нова резервация
  • Повишава лоялността на клиентите ви чрез автоматизирани съобщения (мейл с указания след процедура; поздрави за рожден ден и други празници; поздравителни съобщения, напомняне, че е време за нова процедура и резервация; напомнящи известия, известия за обратна връзка)
  • Дава възможност за стартиране на програми за лоялност, намаления, референции, гифт карти или сертификати и т.н.
  • Възможност за наблюдение на резултатите на вашите служители

CRM система от Fashion Point - с нея вие разполагате с възможности за:

  • Продажби и маркетинг
  • Мениджмънт на контактите
  • Автоматизиран маркетинг
  • Генериране на списъци с потенциални клиенти 
  • Интернет маркетинг
  • Поддръжка на процесите
  • Оформяне на пакетни оферти, отстъпки и промоции
  • Резервации онлайн
  • Програми за лоялност, референции, промо кодове и други
  • Комуникация с клиента и обратна връзка
  • Портфейл, депозити и задължения
  • База данни - детайлен картон с пълна клиентска информация
  • Управление на финанси
  • Управление на контакти
  • Анализи на постигнатите резултати
  • Фактури
  • Комисионни и заплати
  • Управление на разходите
  • Онлайн плащания
  • Рецепция 
  • Инвентаризация
  • Продажба на продукти, услуги, абонаменти и ваучери
  • Управление на склад и консумативи
  • Интеграции с фискални устройства, терминали и периферия
  • Интеграции със счетоводна система
  • Изпращане на съобщения - SMS, WhatsApp, Viber, Имейл и т.н.
  • Календари - Интеграции с платформи на Google, Apple и други
  • Онлайн търговия

Какво предлага Fashion Point 

Fashion Point ви предлага изграждане и внедряване на цялостна система за мониторинг и управление на вашите дейности.

Индивидуализирана CRM система с цялостен поглед върху клиента.

Гъвкави възможности за събиране, съхранение, обработка и анализ на информация. Лесен и интуитивен работен поток – автоматизирано събиране на информация от разнообразни източници. Бизнес системи, счетоводни програми, таблици, имейл и телефонна комуникация, уеб чатове – пълен и ефективен синхрон на цялостния поток от задачи, информация и обратна връзка в една система.

Работа със CRM системи за управление на естетични и дерматологични клиники и центрове

Специфичният характер на работата в естетичните и дерматологични клиники и центрове налага голяма гъвкавост при управлението на клиентска информация, прецизното насрочване на часове за консултации и процедури, планирането на заетост и ангажирането на вашите специалисти, техника, кабинети и специализирано оборудване.

Коментари 0

Оставете коментар