Онлайн мениджмънт на естетичен бизнес

Вашата клиентска база данни не само ви дава идея как да достигнете до нови клиенти, но и как да работите по задържането на настоящите и превръщането им в лоялни клиенти.

Онлайн мениджмънт на естетичен бизнес

Гъвкавите възможности на съвременните интернет-базирани платформи за управление и развитие на малък и среден бизнес все по-често са в услуга на собствениците и мениджърите в един висококонкурентен бранш като естетичния. 

Как да си осигурим растеж онлайн и да спечелим по-широка аудитория и клиентела? 

Един от най-динамично развиващите се фактори на пазара за естетични процедури си остава медийното присъствие и рекламата. Преди да вложите усилия и средства в нея обаче е важно да има какво да рекламирате! 

Развитието на бранда върви ръка за ръка с разработването на широк спектър от услуги и натрупване на портфолио, доволни и в последствие - лоялни клиенти. Много са начините за планирано разразстване и спечелване на нови пазари. Когато говорим за онлайн присъствие в един силно конкурентен сегмент е важно да споменем нуждата от запомняща се фирмена визия с прилежащо лого, цветове, графична идентичност.

Онлайн присъствие и идентичност

Онлайн присъствието, фирменият уебсайт, рекламните материали, визитките и т.н. трябва да са издържани в същата естетика. Последователното управление на бранда е един от най-важните аспекти, веднага след предоставянето на качествени услуги. 

Разпознаваема корпоративна идентичност може да допринесе за увеличение на приходите средно с до 23%, а базово решение като изборът на корпоративните цветове и запомняща се запазена марка или лого увеличава разпознаваемостта на бизнеса с невероятните 80%. 

Важно е фирмената визия да бъде представена по един и същ начин във всички ваши социални мрежи: Facebook, Instagram, Twitter, TikTok, YouTube, уебсайт). 

Познавате ли своите клиенти 

Бизнесите, които използват събраните данни за своите клиенти за да ги прганизират в полза на управлението растат средно с 30% годишно. Използването на персонализирани папки или картони на клиента ви дават цяла плеяда от възможности за анализ на данни и тенденции в рамките на вашите обекти, както и между различни отдели и обекти. 

Формулярите за регистрация на клиенти при записване на част онлайн са добър начин за събиране на предоставена базова информация като име, възраст, професия, електронна поща, телефонен номер, от къде са разбрали за вашия естетичен център и други. 

Внимателно и отговорно използваната лична информация може да ви даде възможности за събиране на индивидуална обратна връзка и таргетирана реклама под форма на специални отстъпки или намаления за пакетни посещения. 

Интегрирано CRM управление на бизнеса

Чрез продуктите FashionPoint сами можете да се убедите, че дигитализацията има огромен креативен и организационен потенциал в сферата на услугите, и по-конкретно в областта на естетичната медицина. 

Ние предлагаме иновативна комплексна интегрирана услуга за управление на бизнеса, която може да обхване всички аспекти на вашата дейност. Възможност за индивидуална конфигурация с максимална гъвкавост при управлението на записване на часове, процедури, клиентска информация, интегриране на реклама и насочени предложения, мейлинг листи и поддържане на клиентски картони за максимална яснота и точна отчетност. 

Точно така, освен прецизен и ефективен софтуер за резервации, Fashion Point предлага много повече като добавена функционалност! С наша помощ вие можете да контролирате в реално време всеки аспект от бизнеса си, както и да бюджетирате различни дейности и потъчки, да следите отчетна информация и да получавате конкретни справки по определени направления.

Защо да използвате специализиран софтуер за управление

Специализираните софтуери ви помагат да облекчите и реорганизирате своите данни и информация. Възможнотите на специално разработена за вашия бизнес CRM система ще Ви позволи да съхранявате клиентски данни и дори цели досиета със информация като общ здравен статус, брой и тип проведени процедури, планирани посещения, както и за отчетност при предлагане на процент отстъпка или безплатни посещения. 

Вашата клиентска база данни не само ви дава идея как да достигнете до нови клиенти, но и как да работите по задържането на настоящите и превръщането им в лоялни клиенти.
 

Коментари 0

Оставете коментар