Създайте ваш собствен печеливш бизнес модел в естетичната сфера

Бизнес и маркетингови техники за развитие на вашата естетична практика

Създайте ваш собствен печеливш бизнес модел в естетичната сфера

Много от нашите клиенти се обръщат към Fashion Point в търсене на ефективни решения и устойчиви практики за развитие на техния бизнес в естетичната сфера. Собственици и мениджъри на фризьорски салони, центрове за красота, клиники и лазерни центрове разчитат на нашите иновативни продукти, за да улеснят и оптимизират своя работен процес. 

Пазарът на естетични процедури се развива

Пазарът на естетични услуги процъфтява благодарение на нарастващото търсене на анти-ейджинг процедури - все повече клиенти търсят такива услуги и все повече здравни специалисти профилират тясно в тази сфера. Това обаче означава и по-голяма конкуренция, по-бързо насищане на пазара и оцеляване на най-гъвкавите, иновативни и приспособими бизнес модели. 

Тези, които успяват да останат в челните редици на естетичния сегмент, се нуждаят от постоянно актуализиращи се подходящи бизнес и маркетингови стратегии, гъвкави бизнес модели, които се вслушват и отговарят на нуждите на пациентите, и непрекъснато се стремят да са лидери по отношение на иновациите и растежа. 

Маркетинг и бизнес план за вашия естетичен бизнес

За добро или лошо, за да развият печеливш бизнес в областта на естетчната медицина и услугите за красота, днес собствениците и мениджърите трябва да натрупат богат опит в разнообразни области: брандиране, маркетинг, социални медии, обслужване на клиенти, както и базови бизнес умения, управление на финанси и персонал, и разбира се - не на последно място - изключителни клинични умения. 

Това е доста трудоемка задача, а също и голямо предизвикателство - управлението на финия баланс между същинската работа и оформянето на вашите бизнес стратегии. В много случаи мащаба на практиката може да не позволява отделна позиция за човек, който ексклузивно да управлява бизнес решенията, докато специалистите се фокусират върху процедурите и клиентската удовлетвореност. 

Мултитаскинг и управление на естетичната практика

Особено в България, немалко естетични бизнеси са изправени пред предизвикателството сами да управляват всеки един аспект от дейността си - от маркетинг и реклама, през ТРЗ и управление на екипа, счетоводство, до същинското обслужване на клиенти и пациенти. Въпреки, че това може да изглежда леко плашещо на пръв поглед, немалко примери показват, че с правилното отношение и оптимално използване на наличния ресурс е възможно да оглавявате печеливш естетичен бизнес и без голям екип и скъпо струваща маркетингова стратегия. Разбира се, суровите правила на пазара не бива да се подценяват, а основното предизвикателство си остава точния баланс между различните аспекти, от които зависи популярността на вашата практика и формирането на устойчива база от лоялни клиенти. 

Какви са целите и плановете на вашия бизнес

Всяко бизнес начинание се нуждае от достойно планиране и постоянно актуализиращ се списък с базови цели. За да си осигурите последователност и растеж е нужно да се фокусирате върху реално измерими цели, които да следвате. 

Каква е вашата глобална цел, докъде искате да стигнете? 

Искате ли това да е бизнес или начин на живот? Допълнителен доход в допълнение към ежедневната ви работа? Или искате да построите най-успешната и печеливша клиника във вашия район и да станете известни с това, че сте един от най -добрите практикуващи в града, а защо не и в страната? Всичко зависи от самите вас и вашите мечти и желания! Да се залавяме за работа! 

Инвестиция в бъдещето на вашия бизнес

Работейки усилено, за да изградите печеливш и развиващ се бизнес, вие инвестирате в своето бъдеще. Каквито и да са вашите цели и мечти за вашата практика в естетичния бранш, ще трябва да си отговорите на някои базови въпроси, които да ви помогнат да оформите своите бизнес и маркетингови планове и цели. Това са работни документи, които ще ви помогнат да приоритизирате актуалните задачи и да не губите ритъм докато популяризирате и управлявате ефективно новия си бизнес. Те ще ви помогнат да продължите напред, като ви гарантират, че измервате и подобрявате, докато вървите. Важно е тези цели и задачи да за в писмен вид и целия ви екип да е ангажиран с тяхното следване и изпълнение. 

Аспекти на добрия бизнес план

Добрият бизнес план включва в себе си различни важни теми и аспекти като бюджетиране, анализ на печалбата и загубата (P&L), оценка на продуктовата линия, оценки на продукти и технологии. Уверете се, че познавате добре преките, косвените и режийните разходи, свързани с новия ви бизнес, и следете внимателно всеки от тях. Оптимизирайте, където това е възможно. Търсете нови и по-добри решения всеки ден. Не се отклониявайте от главната си цел, но адаптирайте пътищата към постигането и, когато това е необходимо. 

Запитайте се кои услуги ще доведат най-много пациенти във вашият обект и как ще ги задържите и превърнете в лоялна клиентска база. 

Кои продукти и услуги са най-необходими във вашия район? Кое ще бъде най-изгодно да се достави? Какво оборудване ще ви е необходимо за процедурите? Как избирате кой доставчик или доставчици да използвате? Трябва ли да закупите или наемете оборудване сега или да изчакате, докато овладеете приходите си?

Вашата бизнес идентичност 

Вашата бизнес идентичност е ключът към вашите клиенти. Онлайн присъствието, фирменият уебсайт, рекламните материали, визитките и т.н. трябва да са издържани в същата естетика. Последователното управление на бранда е един от най-важните аспекти, веднага след предоставянето на качествени услуги. 

Разпознаваемата корпоративна идентичност може да допринесе за увеличение на приходите с над 20%, а базово решение като изборът на корпоративните цветове и запомняща се запазена марка или лого увеличава разпознаваемостта на бизнеса с невероятните 80%. Важно е фирмената визия да бъде представена по един и същ начин във всички ваши социални мрежи.

Индивидуално отношение и работа с клиенти

Управлението на клиентската база в сегмента на услугите е сред устойчивите бизнес практики за популяризиране на бизнеса и органично увеличаване на посещаемостта. Предлагайки високо организирана и качествена услуга вие с лекота ще постигнете така желаната от всеки професионален обект лоялна клиентска база. За да постигне това, малкия и среден бизнес може да разчита най-вече на прецизното таргетиране и личното отношение във всеки един аспект. 

Специализираните софтуери ви помагат да облекчите и реорганизирате своите данни и информация. Възможнотите на специално разработена за вашия бизнес система за управление ви позволява да съхранявате клиентски данни и дори цели досиета със информация като общ здравен статус, брой и тип проведени процедури, планирани посещения, както и за отчетност при предлагане на процент отстъпка или безплатни посещения.  

Как Fashion Point ви помага да следвате целите на вашия бизнес

Вашата налична клиентска база данни може да ви даде ясна идея как да достигнете до нови клиенти, но и как да работите по задържането на настоящите и превръщането им в лоялни клиенти.

Продуктите за управление на естетичен бизнес с марката Fashion Point показват, че дигитализацията има огромен креативен и организационен потенциал в сферата на услугите, и по-конкретно в областта на естетичната медицина.

Fashion Point предлага иновативна комплексна интегрирана услуга за управление на бизнеса, която може да обхване всички аспекти на вашата дейност. Възможност за индивидуална конфигурация с максимална гъвкавост при управлението на записване на часове, процедури, клиентска информация, интегриране на реклама и насочени предложения, мейлинг листи и поддържане на клиентски картони за максимална яснота и точна отчетност. 

Освен прецизен и ефективен софтуер за резервации, Fashion Point предлага много повече като добавена функционалност! С наша помощ вие можете да контролирате в реално време всеки аспект от бизнеса си, както и да бюджетирате различни дейности и поръчки, да следите отчетна информация и да получавате конкретни справки по определени направления.

Вижте повече информация за нашите продукти тук. 

Коментари 0

Оставете коментар