Естетични и лазерни центрове

Автоматизирано управление на естетични и лазерни центрове

Блог

29

ЮЛИ 2021

Мениджмънт на естетични центрове и клиники: отговорности, управление и оптимизация

От: fashionpoint_author | Категории: Маркетинг Публикации, Софтуер за резервации, Записване на час онлайн, Функционалности, Естетична медицина и дерматология, Естетични и лазерни центрове

Салоните са красота, естетичните центрове и клиниките за пластична хирургия по своя характер предлагат доброволно лечение и следователно разчитат на собствени маркетинг стратегии, за да стимулират бизнеса си. Това прави управлението на тези обекти много по-близки до управление на малък и среден бизнес в корпоративния смисъл на думата, отколкото до класическия здравен мениджмънт, където се разчита на клинични пътеки и планови операции. 

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

15

ЮНИ 2021

Все повече клиенти търсят лазерна епилация

От: fashionpoint_author | Категории: Маркетинг Публикации, Естетична медицина и дерматология, Естетични и лазерни центрове

Много собственици и мениджъри на салони за красота, естетични практики и клиники са изправени пред труден избор по отношение на посоката на развитие на управляваните от тях бизнеси. Накъде да поемем през 2021 и какви са най-обещаващите тенденции в сферата на естетичните и разкрасителни нехирургични услуги?

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

25

ФЕВ 2021

Как да популяризирате вашия салон и естетичен център

От: fashionpoint_author | Категории: Маркетинг Публикации, Фризьорски салони, Софтуер за резервации, Естетични и лазерни центрове

Работете умно! Използвайте правилните методи и подходи, за да сте ефективни и да не пилеете време и трудно спечелени средства!

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

04

ФЕВ 2021

Организация, планиране и управление на здравно-естетични центрове

От: admin | Категории: Маркетинг Публикации, Софтуер за резервации, Естетична медицина и дерматология, Естетични и лазерни центрове

Все по-често в естетичната индустрия започва да се говори за организация и правилен мениджмънт подход в бизнеса. Tова са базови и основополагащи стъпки, които не са нещо ново в практикуващите бизнеси извън България - как те постигат това?  80% от отговора на този въпрос се крие в правилното управление и маркетиране на клиентски посещения и протичащите в последствие бизнес процеси по време на тяхното изпълнение.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ